Wykonawcy

Powrót

Jesika

Nazywam się Jesika Piętak. Na scenie używam swojego imienia ,,Jesika".



W wieku ośmiu lat zaczęłam naukę gry na fortepianie, najpierw dwa lata prywatnie, a potem rodzice zapisali mnie do szkoły muzycznej, którą ukończyłam po sześciu latach nauki. Sama piszę teksty i muzykę do piosenek.



Gdy miałam 14 lat napisałam swoją pierwszą piosenkę ,,Szczęścia Blask", a Radio Piekary zaczęło mnie promować. Rok później wystąpiłam w Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu na 2 Festiwalu Piosenki Śląskiej - tam zaśpiewałam swoją drugą piosenkę: ,,To Nasz Ślonsk".



Dziś dalej śpiewam, gram, piszę piosenki i sprawia mi to wielką przyjemność. Uwielbiam kontakt z publicznością, a każdy występ daje mi dużo radości. Występuję na: - koncertach - festynach - biesiadach.



W kwietniu 2012 roku została wydana moja debiutancka płyta "Prosto z serca".



Zapraszam do jej kupna wszystkich fanów dobrej muzyki.


Oferuję również oprawę muzyczną różnych uroczystości okolicznościowych.



Zapraszam do współpracy.
 

Oficjalna strona Jesiki -  www.jesika.pl

 

Teledyski - Jesika

przypomnij hasło zarejestruj się

Wasze głosy

2014-08-21 11:28:12

beny552@interia.pl: benus szukam dziewczyny 723246574

2014-08-20 07:29:51

mateuszkawka95: Mam na imię Mateusz szukam dziewczyny z Grudziądza

2014-08-19 12:43:01

mateu170: SIEMKA WSZYSTKIM

2014-08-19 12:43:00

mateu170: SIEMKA WSZYSTKIM

2014-08-19 12:42:46

mateu170: SIEMKA WSZYSTKIM

2014-08-19 12:30:36

karol1618: pomocy!!!! słyszłąem piosenke o słowach disco polo disco polo na wesoło.nw jak sie nazwywała pomocy

2014-08-18 21:17:10

ania1985: hej

2014-08-17 21:02:11

ania1985: co tam

2014-08-17 20:38:41

ania1985: a dobrze

2014-08-17 20:34:13

M12: hej ania co tam :)

2014-08-17 20:05:33

ania1985: hej

2014-08-17 08:41:20

czarek33: Krzysztof szukam niedopieszczonych młodych kobiet z ok.Kłodzka tylko esy do plusa foto mile widziane 782-465-128

2014-08-17 08:41:19

czarek33: Krzysztof szukam niedopieszczonych młodych kobiet z ok.Kłodzka tylko esy do plusa foto mile widziane 782-465-128

2014-08-15 14:39:06

ania1985: hej

2014-08-15 08:41:23

czarek33: Są chętne z okolic Kłodzka do namiętnego sexu tylko esy do plusa 782-465-128 foto odrazu

2014-08-15 08:31:22

czarek33: Krzysztof,szukam,z ok.Kłodzka,do,namiętnego,sexu foto odrazu.tylko.esy,do sieci plus 782-465-128

2014-08-12 19:49:18

haku95: hej

2014-08-11 17:46:31

janek87: szukam dziewczyny z Radomia, Skarżyska i okolic ja 26 lat 881224033

2014-08-11 13:23:34

zelfix@spoko.pl: szukam dziewczyny z lubina i okolic 23-26lat 786-142-137 tylko play

2014-08-10 16:11:24

marcix: Marcin szukam dziewczyny do stałego związku w wieku od 30do 40 lat z województwa kujawsko pomorskiego tylko sieć plus 726120132.

2014-08-09 15:22:34

mykarolus: Witam szukam dziewczyny z okolic Giżycka numer 796953489 play lub 513648476 orange

2014-08-09 15:10:05

marcino123: Marcino poznam dziewczyne do spotkan stargard szczec i okolice mam auto 607156766

2014-08-09 12:51:48

krakuska: nudy. Urodziny i po urodzinach. Nawet kwiatka nie dostalam od wlasnego meza :-(

2014-08-07 11:22:41

haku95: szukam dziewczyny z wpj. lubuskiego 19 lat :)

2014-08-07 11:20:00

haku95: nuda :)

2014-08-06 09:08:11

marcin33: GG 51297170 ZAPRASZAM DZIEWCZYNY

2014-08-03 16:08:17

zbynio20: zbynio 21 lat szukam dziewczyny do stałego zwiozku ja z kuj-pom 785746168

2014-08-02 00:44:42

marcin33: monisia nie doszła foto mam coś z konfiguracja jak masz fb to zaproś to zobacze foto buzka słodka dobranoc

2014-08-01 09:57:08

Monisia23starachowice: Monisia23:popisze z ładnymi chlopcami w swoim wieku ja ze swietokrzyskiego pley 731584777

2014-07-31 16:37:52

patryska123: hej popisze z chlopakami z playa 730601108

max. 250 znaków:

Tanie wycieczki last minute

W Discostacji gramy

Copyright © 2006-2010 Telestar S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone
Kontakt | O Firmie | Reklama | Ochrona prywatności